Gmina Wietrzychowice https://arch.wietrzychowice.pl/ogloszenie-wojta-gminy-wietrzychowice-dot-naboru-na-stanowisko-podinspektora-ds-gospodarki-komunalnej-i-mieszkaniowej-podzialu-nieruchomosci-w-urzedzie-gminy-w-wietrzychowicach-33-270-wietrzychowi/ Export date: Sat Dec 7 14:19:52 2024 / +0000 GMT |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIETRZYCHOWICE dot. naboru na stanowisko: PODINSPEKTORA DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ, PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI w URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 Wietrzychowice 19WÓJT GMINY WIETRZYCHOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: PODINSPEKTORA DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ, PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI, w URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 Wietrzychowice 19
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja publiczna lub studia podyplomowe w tym kierunku, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office), 3) dyspozycyjność, 4) posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, 5) prawo jazdy kat. B 6) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, gospodarce komunalnej i gospodarce nieruchomościami.
1. W zakresie gospodarki lokalami: 1) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem Gminy, 2) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem mieszkaniowego zasobu Gminy, utrzymywanie go na poziomie umożliwiającym zaspokajanie potrzeb rodzin o niskich dochodach, a także w wypadkach przewidzianych w ustawie zapewnianie lokali zamiennych lub socjalnych, 3) opracowywanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy oraz kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności, 4) ustalanie zakresu współdziałania z przedstawicielami najemców w sprawach zarządu lokalami tworzącymi mieszkaniowy zasób Gminy, 5) prowadzenie spraw związanych z ogólnymi zasadami najmu lokali, a także związanych z ustaniem stosunku najmu, a w szczególności: a) prowadzenie przetargów, b) zawieranie umów, c) okresowe rozliczanie najemców korzystających ze wspólnych mediów, 6) prowadzenie spraw związanych z usunięciem w razie samowolnego zajęcia lokalu, 7) ustalanie wysokości czynszu dla najemców lokali tworzących mieszkaniowy zasób Gminy oraz lokali użytkowych, 8) prowadzenie spraw związanych z umowami o najem lokali socjalnych oraz ustalanie wysokości czynszów za najem tych lokali, 9) prowadzenie bieżącej ewidencji wymiaru czynszów należnych z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, 10) przygotowywanie decyzji dotyczących podziałów nieruchomości, 11) prowadzenie księgi obiektu budowlanego budynków komunalnych oraz dokonywanie oceny ich stanu technicznego, przestrzeganie terminów badania przewodów kominowych, instalacji elektrycznej, gazowej, odgromowej zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo budowlane, 12) systematyczna kontrola budynków gminnych i otoczenia, budowli, terenów i innych urządzeń komunalnych oraz podejmowanie działań na rzecz utrzymania odpowiedniego stanu technicznego i estetycznego powyższych składników mienia, 13) prowadzenie nadzoru nad pracą pracowników obsługi. 2. W zakresie numeracji nieruchomości: 1) wydawanie zawiadomień o nadaniu numeracji budynków, 2) prowadzenie rejestru numeracji budynków i wydawanie zaświadczeń o lokalizacji budynków dla celów prawnych. 3. W zakresie dodatków mieszkaniowych: 1) kwalifikowanie, ewidencjonowanie i aktualizacja wniosków w sprawach dodatków mieszkaniowych, 2) przygotowanie decyzji Wójta o przyznanie dodatku mieszkaniowego, 3) przygotowanie decyzji Wójta o wstrzymaniu wypłaty dodatku mieszkaniowego, 4) przygotowanie decyzji Wójta o wznowieniu wypłaty dodatku mieszkaniowego, 5) przygotowanie decyzji Wójta o cofnięciu dodatku mieszkaniowego w związku z utratą przez wnioskodawcę tytułu prawnego do zajmowanego lokalu, 6) opracowanie wniosków do Wojewody o przyznanie dotacji celowej na częściową refundację wydatków poniesionych z tytułu wypłaty dodatków mieszkaniowych. 4. W zakresie kultury i ochrony dóbr kultury oraz cmentarzy komunalnych: 1) organizowanie działalności kulturalnej, 2) współdziałanie w upowszechnianiu kultury z zakładami pracy, organizacjami społeczno-kulturalnymi, organizacjami pozarządowymi i związkami zawodowymi, 3) współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie wpisu do rejestru dóbr kultury nieruchomych oraz kolekcji, 4) współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony dóbr kultury, podejmowania niezbędnych działań zabezpieczających zabytek w nagłych wypadkach przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, 5) podejmowanie działań i wykonywanie czynności zapewniających prawne, organizacyjne i finansowe warunki dla ochrony dóbr kultury na terenie gminy, 6) nadzór nad funkcjonowaniem cmentarza komunalnego, współpraca w tym zakresie z Parafią Rzymsko-Katolicką oraz samorządem wsi, 7) prowadzenie spraw związanych z opieką, remontami i utrzymaniem grobów, cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej. 4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU: 1) zatrudnienie w wymiarze - 1/2 etatu, 2) praca w budynku urzędu oraz w terenie, 3) wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej, 4) bezpośredni kontakt z interesantami, wyjazdy służbowe wg potrzeb pracodawcy, 5) praca przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
1) życiorys – curriculum vitae, 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, 4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub zaświadczenie obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy w administracji publicznej, 6) kserokopie dokumentów potwierdzających podnoszenie kwalifikacji zawodowych ukończone kursy, szkolenia, 7) kserokopia prawo jazdy kat. B, 8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wietrzychowice (pokój Nr 10 Sekretariat), pocztą elektroniczną na adres: gmina@wietrzychowice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wietrzychowice, Wietrzychowice 19, 33-270 Wietrzychowice w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, podziału nieruchomości w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach” w terminie do dnia 30 grudnia 2019 roku do godziny 1200 /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP/. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach. Wójt Gminy Wietrzychowice / - / mgr Tomasz Banek Wietrzychowice, dnia 17 grudnia 2019 roku. Do pobrania: |
Post date: 2019-12-17 13:19:42 Post date GMT: 2019-12-17 13:19:42 |