OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIETRZYCHOWICE dot. naboru na stanowisko: PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNYCH I PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 WIETRZYCHOWICE 19
WÓJT GMINY WIETRZYCHOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH I PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 Wietrzychowice 19
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 poz. 1282)
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja publiczna lub studia podyplomowe w tym kierunku,
- staż pracy: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej wynoszące co najmniej 1 rok,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office),
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
- znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, o narodowym zasobie archiwalnymi archiwum oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 19 sierpnia 2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektach w których są świadczone usługi hotelarskie.
3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- W zakresie spraw ogólnych i prowadzenia obsługi sekretariatu:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu,
- prowadzenie kancelarii Urzędu, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, prowadzenie dziennika podawczego,
- prowadzenie obsługi poczty elektronicznej,
- prowadzenie obsługi techniczno-biurowej narad i zebrań organizowanych przez Wójta,
- prowadzenie dokumentacji zebrań wiejskich,
- prowadzenie informacji w zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych na terenie Gminy, udzielanie informacji o trybie załatwiania poszczególnych spraw w Urzędzie,
- zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
- prowadzenie Centralnego Rejestru Skarg i Wniosków,
- współdziałanie z organami kontroli państwowej (prowadzenie Książki kontroli).
- przyjmowanie pism sądowych w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania i wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń,
- prowadzenie spraw związanych z kartami drogowymi,
- nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych,
- gospodarowanie pieczęciami urzędowymi; zamawianie, zabezpieczanie oraz prowadzenie ewidencji zakupu i kasacji,
- prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników, zaopatrzenie pracowników w lekturę fachową zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem,
- prowadzenie ewidencji „Księgozbioru”,
- zapewnienie obsługi i zabezpieczenie łączności telefonicznej na potrzeby Urzędu, (centrala telefoniczna, fax., telefony komórkowe)
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie zawierania umów o stażystów, o pracę dla absolwentów, o prace interwencyjne i publiczne,
- W zakresie wykonywania zadań określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- kontrola spełniania przez przedsiębiorców warunków sprzedaży napojów alkoholowych,
- kontrola terminowości i wysokości opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- W zakresie promocji gminy:
- prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy Wietrzychowice, zamieszczanie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w gminie,
- opracowywanie i popularyzowanie informacji o gminie, w tym opracowywanie, przygotowywanie materiałów promocyjnych w formie drukowanej i elektronicznej,
- utrzymywanie kontaktów z massmediami celem zamieszczenia publikacji i informacji o działalności gminy,
- współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych,
- współdziałanie ze stowarzyszeniami na terenie gminy.
- W zakresie archiwum zakładowego:
- prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu,
- pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych – nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
- przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
- udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym,
- inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Urzędzie,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
- przeprowadzanie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie archiwizowania dokumentacji,
- dokonywanie rejestracji oraz kontroli warunków wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych lokalu archiwum zakładowego,
- sporządzanie raportów z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa
- W zakresie wykonywania zadań wynikających z ustawy i usługach turystycznych:
- przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze świadczenia usług hotelarskich w innych obiektach oraz weryfikacja zgłoszeń,
- dokonywanie wpisów do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie,
- prowadzenie ewidencji oraz zaszeregowania pól biwakowych.
4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
- praca w budynku urzędu oraz w terenie,
- wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
- bezpośredni kontakt z interesantami, wyjazdy służbowe wg potrzeb pracodawcy,
- praca przy komputerze.
5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys – curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - załącznik nr 1,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - załącznik nr 1,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - załącznik nr 2,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego załącznik nr 1,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub oświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających podnoszenie kwalifikacji zawodowych, ukończone kursy, szkolenia,
- wymagane świadczenia, list motywacyjny i życiorys (CV) winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata,
- kserokopie dokumentów złożonych w ofercie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach”.
7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wietrzychowice (Dziennik Podawczy), pocztą elektroniczną na adres: gmina@wietrzychowice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wietrzychowice, Wietrzychowice 19, 33-270 Wietrzychowice w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. organizacyjno-administracyjnych i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach” w terminie do dnia 19 marca 2021 roku do godziny 1400 /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wietrzychowice.
Wietrzychowice, dnia 8 marca 2021 roku.
Wójt Gminy
/-/
mgr Tomasz Banek
Do pobrania:
|