OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WIETRZYCHOWICE dot. naboru na stanowisko: PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNYCH I PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 WIETRZYCHOWICE 19

WÓJT GMINY WIETRZYCHOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:

PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH
I PROMOCJI GMINY
W URZĘDZIE GMINY W WIETRZYCHOWICACH 33-270 Wietrzychowice 19

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 poz. 1282)
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja publiczna lub studia podyplomowe w tym kierunku,
  • staż pracy: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej wynoszące co najmniej 1 rok,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office),
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
  • znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, o narodowym zasobie archiwalnymi archiwum oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 19 sierpnia 2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektach w których są świadczone usługi hotelarskie.

3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. W zakresie spraw ogólnych i prowadzenia obsługi sekretariatu:
  • zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu,
  • prowadzenie kancelarii Urzędu, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, prowadzenie dziennika podawczego,
  • prowadzenie obsługi poczty elektronicznej,
  • prowadzenie obsługi techniczno-biurowej narad i zebrań organizowanych przez Wójta,
  • prowadzenie dokumentacji zebrań wiejskich,
  • prowadzenie informacji w zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych na terenie Gminy, udzielanie informacji o trybie załatwiania poszczególnych spraw w Urzędzie,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
  • prowadzenie Centralnego Rejestru Skarg i Wniosków,
  • współdziałanie z organami kontroli państwowej (prowadzenie Książki kontroli).
  • przyjmowanie pism sądowych w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania i wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń,
  • prowadzenie spraw związanych z kartami drogowymi,
  • nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych,
  • gospodarowanie pieczęciami urzędowymi; zamawianie, zabezpieczanie oraz prowadzenie ewidencji zakupu i kasacji,
  • prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników, zaopatrzenie pracowników w lekturę fachową zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem,
  • prowadzenie ewidencji „Księgozbioru”,
  • zapewnienie obsługi i zabezpieczenie łączności telefonicznej na po­trzeby Urzędu, (centrala telefoniczna, fax., telefony komór­kowe)
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie zawierania umów o stażystów, o pracę dla absolwentów, o prace interwencyjne i publiczne,
  1. W zakresie wykonywania zadań określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • kontrola spełniania przez przedsiębiorców warunków sprzedaży napojów alkoholowych,
  • kontrola terminowości i wysokości opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  1. W zakresie promocji gminy:
  • prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy Wietrzychowice, zamieszczanie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w gminie,
  • opracowywanie i popularyzowanie informacji o gminie, w tym opracowywanie, przygotowywanie materiałów promocyjnych w formie drukowanej i elektronicznej,
  • utrzymywanie kontaktów z massmediami celem zamieszczenia publikacji i informacji o działalności gminy,
  • współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych,
  • współdziałanie ze stowarzyszeniami na terenie gminy.
  1. W zakresie archiwum zakładowego:
  • prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu,
  • pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych – nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
  • przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
  • udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym,
  • inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Urzędzie,
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
  • przeprowadzanie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie archiwizowania dokumentacji,
  • dokonywanie rejestracji oraz kontroli warunków wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych lokalu archiwum zakładowego,
  • sporządzanie raportów z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa
  1. W zakresie wykonywania zadań wynikających z ustawy i usługach turystycznych:
  • przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze świadczenia usług hotelarskich w innych obiektach oraz weryfikacja zgłoszeń,
  • dokonywanie wpisów do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie,
  • prowadzenie ewidencji oraz zaszeregowania pól biwakowych.

4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
  • praca w budynku urzędu oraz w terenie,
  • wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
  • bezpośredni kontakt z interesantami, wyjazdy służbowe wg potrzeb pracodawcy,
  • praca przy komputerze.

 

5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

6. WYMAGANE DOKUMENTY:

  • życiorys – curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – załącznik nr 1,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – załącznik nr 1,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – załącznik nr 2,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego załącznik nr 1,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub oświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających podnoszenie kwalifikacji zawodowych, ukończone kursy, szkolenia,
  • wymagane świadczenia, list motywacyjny i życiorys (CV) winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata,
  • kserokopie dokumentów złożonych w ofercie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach”.

7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wietrzychowice (Dziennik Podawczy), pocztą elektroniczną na adres: gmina@wietrzychowice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wietrzychowice, Wietrzychowice 19, 33-270 Wietrzychowice  w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

 „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. organizacyjno-administracyjnych i promocji gminy w Urzędzie Gminy w Wietrzychowicach” w terminie do dnia 19 marca 2021  roku do godziny 1400  /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP/.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wietrzychowice.

Wietrzychowice, dnia 8 marca 2021 roku.                                              

 

                                                                                               Wójt Gminy

                                                                                                       /-/

                                                                                           mgr Tomasz Banek

 


Do pobrania: